با سلام خدمت همه دوستان

دیروز ساعت 2 کسانی که از ماجرای تحصن باخبر بودند با اطلاعیه ای که روز پنج شنبه در بهشت زهرا پخش شده بود هر کدام از خانواده ها که تشکیل شده بود از پدران ، مادران ، برادران و خواهران شهدا در این تحصن که به بهانه پخش تصاویری جعلی از صدا و سیما در حمایت از طرح تخریب قبور شهدا ( ساماندهی ) که بنیاد شهید انقلاب اسلامی به عنوان متولی طرح و شهرداری تهران بعنوان مجری طرح در حال انجام هستند برگزار شده بود .

اولین نکته در این تجمع این بود که همه بلا استثناء با درست کردن مخالف نیستند ولی با این مخالف هستند که سنگ مزار شهداکه توسط خانواده های آنها بر سر مزار شهدا بنا شده است هرکدام در حال انتقال فرهنگی هستند که اگر نیک بنگری خواهی دید که نوشته های پرمغز و معنی سنگهای شهدا و تصاویر زنده و گویای شهدا خرده فرهنگهای موجود در هشت سال دفاع مقدس را نشان می دهد .( اولین درخواست حفظ تصاویر شهدا و سنگ شهدا با همین وضعیت )

مطلب دوم انعکاس نظرات مخالف طرح که همگی از خانواده های شهدا هستند توسط شبکه سراسری خبر ، و درخواست از رئیس دفتر جناب ضرغامی برای ملاقات حضوری و یا حضور در جمع متحصنین که به دلایل واهی از آمدن در جمع خانواده شهدا استنکاف کردند . و با توجه به فشاری که وارد آمد علی رغم اینکه دوربین شبکه های خبر و اخبار سراسری و وعده ای که مسئول بسیج سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی داده بودند ، تا لحظه مخابره خبر انعکاسی داده نشد و به طور کامل بایکوت شد و تنها خبرگزاری منعکس کننده خبرگزاری برنا بود .

اما مطلب سومی که متحصنین خواستار آن بودند عذرخواهی معاون شورای شهر تهران ، حسن بیادی که خود از رزمندگان دیروز بوده است ، نسبت به توهینی که نسبت به خانواده شهدا انجام داده اند .

شما منتظر مابقی جریان تحصن در مقابل صدا و سیما باشید و تا انعکاس مابقی جریان منتظر می مانیم تا ببینیم آیا مسئولین صدا و سیمای جمهوری اسلامی نسبت به وعده ای که داده اند عمل خواهند کرد یا نه ؟

ولی ما به رسالت خبر رسانی و دفاع از حریم شهدا تا آخرین لحظه کوتاه نخواهیم آمد . چرا که بر سر قبور شهدا که دل خوشی پدران و مادران ماست تا تحقق کامل خواسته هایمان از راه منطق خود وارد خواهیم شد و برنامه هایی را هم برای این کار تعبیه خواهیم کرد.

یا علی مدد






برچسب ها : تخریب قبور شهدا به چه قیمتی ؟  ,