با سلام

خیلی وقت بود که مطلبی را ننوشته بودم . در این سلسله نوشتار سعی می کنم به خاطراتی که از زمان طفولیتم در ذهنم است برای بینندگان بنویسم . اولین مطلب را درباره آشنائی خودم با شهید کریمی برایتان می نگارم .

آشنائی من با اسماعیل کریمی بر می گردد به سال اواخر سال 1363 یعنی درست همان زمان شهادت اخوی عزیزم ( شهید سعید آدینه خیرآبادی) که تقریبا از همان زمان من 5 ساله دل بسته اسماعیل شدم و تقریبا از بچه های موجود در مسجد علی بن ابی طالب ( علیه السلام ) منطقه 17 تهران ( منطقه 4000 شهید ) پایگاه شهید کریمی از نسل سومی جزء معدود کسانی هستم که اسماعیل را دیده ام و کم و بیش خاطراتی از وی در ذهنم نقش بسته است .

موقعی که اسماعیل کریمی شهید شد در سال 66-67 من دوم ابتدائی بودم و قشنگ یادم هست که کل کوچه را بسته بودند و آقای خلخالی برای سخنرانی آمده بود . قدیمی ها یادشان هست که مهتابی ها را به صورت سه گوش و با گچ و آجر کنار هم می چیدند و یک گلدان کنار آن گذاشته و عکس شهیدی را در کنار گلدان می گذاشتند .

من تنها کسی هستم که همان زمان که اسماعیل شهید شد از خواهرش عکس اسماعیل را گرفتم که خیلی از شاگردان اسماعیل دوست داشتند به هر طریقی شده آن عکس را ازم بگیرند که نتوانستند و تابه حال آن عکس را حفظ کرده ام .

و درست همان طور که می خواست شهید شد و 12 سال بعد استخوان هایش را در تاریخ 13/2/77 آوردند و در بهشت زهرا قطعه 29 دفن کردند و همینک که دارم این مطلب را می نویسم مشغول فیلم تشییع تابوت مطهرش می باشم که تداعیکننده تمام خاطرات دور و نزدیک می باشم .

و بعدها سعی می کنم برایتان بگویم که عده ای با اسماعیل چه کردند و تا کجا او را کشاندند و در آخر از عظمت تشییع اسماعیل در محله 17 و شهرک شهید مطهری ( جاده ساوه) و بهشت زهرا و مراسم تدفین وی و حتی گریستن دشمنان اسماعیل برای وی تا همگان بدانند که از همان ابتدا عده ای سناریوی عناد سازی را بر علیه نیروهای دلسوز در جامعه داشتند .

باشد که خاطرات بنده ( نسل سومی ) و چگونگی تعامل بنده با ( نسل اول و دوم ) بر معاندین روشن شود . انشاء الله

در آخر همه بدانند راه من ( نسل سوم ) همانند اسماعیل ( نسل اول و دوم ) از کربلا می گذرد.

در آخر از خداوند منان خواهانم که در ظهور حضرت حجت تعجیل فرماید و رهبر ما را ازجمیع بلایا محفوظ نماید و ما را شهید راهش گرداند و نسل ما را به قافله شهدا برساند . انشاء الله

 






برچسب ها : دفاع مقدس از زبان شهیدان  ,