ما و حاج بخشی

                 بِسمِ رَبِّ الشُّهَداءَ وش الصِّدیقین

                  السَّلامُ عَلَیکَ یا اَنصارَ الشُّهَداء

بالاخره حاج بخشی حاج بخشی اسطوره مقاومت و ایستادگی در برابر ناکثین ، مارقین و قاسطین نظام مقدس جمهوری اسلامی دیده از جهان مادی فرو بست و به همقطاران خویش پیوست.اما حاج بخشی هرچه بود و هرچه کرد جز حق چیزی نگفت و در برابر باطل سرتعظیم فرو نیاورد.جز از مولا و مقتدای خویش در هر زمان (امام خمینی و امام خامنه ای ) تبعیت نکرد.

عده ای او را خشونت طلب نامیدند اما چه باک از کسی که غیضش نیز از سر دلسوزی باشد به از اینست که از سر سیاسی کاری و شارلاتانیزم باشد،بگذار دلسوزان را افراطی و خشونت طلب و یا بنیادگرا بنامند،آخر اینان را باکی نیست که اسنادشان از جاسوسخانه های امریکا و انگلیس بیرون بیاید و این عیب و ایراد برای کسانی است که خود را اصلاح طلب و یا ملی گرا می نامند.

اُف بر شما ای سیاست زدگان غرب زده و ساست زدگان حیله گر که جز هم پیالگی رفقایتان چیزی نمی فهمید و سالها دلسوزان را بایکوت کردید تا نامش را بگذارید مبارزه با خشونت طلبی.

قابل توجه آقایان سیاسی، خوشحال و مفرح باشید، مصداق شما در زیارت عاشورا آمده است که حاج بخشی شما را با دنیای کثیفتان تنها گذاشت و رفت.

حاج بخشی با کسی معامله و ائتلاف نکرد و بر سر آرمانش با پیر خمین صادقانه ایستاد و مبارزه کرد و از دنیا با عزت رفت و محبوب قلوب همه بود.

احمد آدینه -روز شنبه table.MsoNormalTable { font-size: 11pt; font-family: "Calibri","sans-serif"; } 17/10/90-ساعت15:15